Jaayson

Jason Brown, 25, Masculino, Reino Unido
twitter.com/jasonbroonÚltima visita: ontem à tarde

267707 execuções desde 24 Ago 2010

981 Faixas preferidas | 0 Posts | 0 Listas | 905 mensagens

  • Adicionar
  • Enviar mensagem
  • Deixar recado

Seu grau de compatibilidade musical com Jaayson é Desconhecido

Crie seu próprio perfil musical

Últimas faixas

Light You UpMonsters ontem à tarde
Light You UpHaven't You Heard ontem à tarde
Light You UpHaven't You Heard ontem à tarde
Light You UpAlways Wanting More ontem à tarde
Light You UpAlways Wanting More ontem à tarde
Light You UpGood Days ontem à tarde
Light You UpGood Days ontem à tarde
Light You UpAll We've Ever Known Faixa preferida ontem à tarde
Light You UpAll We've Ever Known Faixa preferida ontem à tarde
Light You UpIt's About Time ontem à tarde
Light You UpBreathe ontem à tarde
Light You UpBreathe ontem à tarde
My Favourite Runner UpHold Me Down ontem à tarde
My Favourite Runner UpOur Song ontem à tarde
My Favourite Runner UpOur Song ontem à tarde
Ver mais

As faixas mais tocadas

1 Faixa preferida
2 Faixa preferida
2 Faixa preferida
4 Faixa preferida
5 Faixa preferida
5 Faixa preferida
7
7 Faixa preferida
7 Faixa preferida
7
7
7 Faixa preferida
7
7 Faixa preferida
7
16 Faixa preferida
16 Faixa preferida
16
19 Faixa preferida
19 Faixa preferida
19 Faixa preferida
19
19 Faixa preferida
19
19
19
27
27
27 Faixa preferida
27
27
27
27 Faixa preferida
27
27 Faixa preferida
27
27
27 Faixa preferida
27
27 Faixa preferida
27
27
27
27
27
27 Faixa preferida
27
27
27
27

Caixa de mensagens

Deixe um comentário. Faça login na Last.fm ou registre-se.
  • Give_Me_Therapy

    yeah i know but it's true, they're all like "see you guys in october" all over their social media haha they have more fans in europe than in the us, so i guess that's why :D

    23 Jun 9h41 Responder
  • beddiz

    How was the concert? :o

    20 Jun 15h00 Responder
  • Give_Me_Therapy

    i'm pretty sure bc they said "see you again in october" at the end of the concert and also i talked to matt and woody and they said that they just need to set up some of the days and venues but pretty much it's 100% that they're doing another tour in october lol and i think they'll do the same world tour since this one was quite successful and most of the shows were soldout

    18 Jun 19h03 Responder
  • Give_Me_Therapy

    they're coming back to europe in october :3

    17 Jun 16h38 Responder
  • Give_Me_Therapy

    too hard to pick! well, "home" is really special to my heart bc relevant (i live away from my family most part of the year bc i study abroad) and also bc i heard it live and i'm still stunned by how amazing and kind the guys are but like strictly sound wise i really like "white tiger" and "younger dreams", although obviously the meaning is quite amazing too

    17 Jun 15h14 Responder
  • Give_Me_Therapy

    although it's definitely very good!

    17 Jun 14h30 Responder
  • Give_Me_Therapy

    lol well it's mostly like that because i had to write a 1.5k word review about it and also write down the lyrics hahaha so like i had to listen to every song a lot of times in a row to catch the right lyrics

    17 Jun 14h30 Responder
  • beddiz

    I bet it's gonna be! Haha me and a friend actually talked about Apologies, I Have None last week and like "next show they are playing in London... we are going" But this show was too close :( sucks a little since The Movielife is playing too! Maybe next time haha

    16 Jun 13h41 Responder
  • beddiz

    I am so jealous of you seeing Apologies, I Have None.... and of course The Movielife!

    16 Jun 12h23 Responder
  • drumaboy70

    That's still sick man, just to even be able to say what's up and get a quick pic would be amazing haha. Sounds like a good amount of shows coming up for you here in the next few weeks/months, that'll be sweet man! The Movielife would be cool too, I think it's awesome that they got back together to play some more shows and everything. Is I Am The Avalanche still a band though? Thanks for the kind words dude, I really appreciate that, I know that chillout and ambient and stuff isn't for everyone but glad you found something about it you liked!

    19 Mai 1h35 Responder
  • drumaboy70

    haha I bet man, I would have been freaking out for sure. Did you really get a chance to like hang around him much or was it mostly just the event and you got a pic too? I'll be going to Free Press Summer Fest in Houston this summer which is a pretty great festival, really diverse lineup which I'm really looking forward to and its only about a 4 hour drive for me. And thanks man I'd really appreciate it! www.soundcloud.com/graybone is my link!

    29 Abr 21h19 Responder
  • drumaboy70

    still mad jealous about that bruh, that would be like my pop punk dream come true haha. Sounds good man let me know how Slam Dunk is this year! Not too much going on with me man, school, work, make music, repeat. Have you checked out any of my shit I've been posting on Facebook?

    16 Abr 16h59 Responder
  • drumaboy70

    Jason my man! what's been going on buddy?

    15 Abr 21h58 Responder
  • karoliina--

    yeah it was amazing! pwd is definitely one of the best bands live in my opinion and they just always put on a great show! but ahh that sucks :( i'm sure tho since you live in London they'll be back there in no time and you'll get another chance to see them again!

    4 Fev 7h21 Responder
  • karoliina--

    yeah i definitely really enjoyed it! and well i'd probably have to go with styg, tho i really liked all the bands :) and yeah i saw pwd too last month! was the show on the 12th for you? how was it?

    13 Dez 2014 Responder
  • karoliina--

    haha aw, but the most important thing is that you had fun, right? :D and well i went to the never say die tour last week which was awesome! but other than that there hasn't really been anything else :c

    20 Nov 2014 Responder
  • karoliina--

    ah spain must've been awesome! did you have fun? :) and yeah i can imagine, i would definitely do the same if i lived there!

    6 Nov 2014 Responder
  • ChrisFallout

    Yeah I thought it would be too poppy for you! haha! Definitely catchy stuff that has potential. It's all good on my end, I've just been chilling lately looking for some work and finishing off a book I've written. Good to hear from you dude.

    5 Nov 2014 Responder
  • ChrisFallout

    Hey man been a while. How you been? I was hoping I could drop some brand new music your way with this: http://www.last.fm/music/%22Kiss+Me!%22/_/Bombshell. It's actually a mate's band. I'd love to know what you think. Keep classy.

    3 Nov 2014 Responder
  • drumaboy70

    Oh definitely, YNE was awesome in my opinion too but Joyride is perfection as far as that slower more pop but still really true to their original punk roots too. I've got the Forever Came Calling album queued up on my Spotify right now but haven't gotten a chance to give it a good listen yet, and Have Mercy will definitely be next. The Knuckle Puck EP was pretty dope though. Definitely need to give it a few more listens before I can really judge it completely though. Which did you like best out of those 3?

    30 Out 2014 Responder
  • Todas as 905 mensagens

Sobre mim

Jason Brown.
25, London.

https://www.facebook.com/InDefenseOfTheGenre
https://twitter.com/jasonbroon


Mates, Workaholics, It's Always Sunny In Philadelphia, FIFA, Corona & Lime, Jennifer Lawrence, and a good Chinese takeaway. Sorted.



GOTTA BE FRESH.








"No matter the amount of negativity you are presented with, five minutes from now could be your best moment." - Mod Sun










Atividade recente

Eventos

Ver mais Adicionar evento