bens0n

©, 25, Masculino, Estados UnidosÚltima visita: 3 horas atrás

72314 execuções desde 9 Mar 2007 (Reiniciado em 14 Jul 2011)

192 Faixas preferidas | 7 Posts | 0 Listas | 239 mensagens

  • Adicionar
  • Enviar mensagem
  • Deixar recado

Seu grau de compatibilidade musical com bens0n é Desconhecido

Crie seu próprio perfil musical

Últimas faixas

Eliot LippMountain 2 horas atrás
TipperCinder Cone 2 horas atrás
Freddie JoachimSomeone 2 horas atrás
Eric LauOrchid 2 horas atrás
DJ ScrewSouth Side Groovin - Feat. Big T, Point Blank, Psk 13 & Z-ro 2 horas atrás
DJ ScrewShort Texas - Feat. Ugk 2 horas atrás
TexturesStorm warning download gratuito 2 horas atrás
Random RabFor My Corpse 2 horas atrás
Nosaj ThingLight #1 2 horas atrás
Robot KochVerbal Bruises (feat. Portable Morla) 2 horas atrás
LuniceI See U - The Blessings Remix 2 horas atrás
TakePaper Garden (Low Limit Remix) 2 horas atrás
Flying LotusRobertaFlack (feat. Dolly) 3 horas atrás
Fat JonSpacesuit proper 3 horas atrás
Ta-kuSupposed To Do 3 horas atrás
Mux MoolMERLINFIST! 3 horas atrás
Blue Sky Black DeathSleeping Children Are Still Flying download gratuito 3 horas atrás
BonoboTowers 3 horas atrás
AlunaGeorgeBad Idea 3 horas atrás
Girl UnitWut Faixa preferida 3 horas atrás
Ver mais

Caixa de mensagens

Deixe um comentário. Faça login na Last.fm ou registre-se.
  • DxAxPanda

    Thanks a lot, currently getting my hands on this!

    5 Mai 23h10 Responder
  • DxAxPanda

    Hi there, haven't checked out Heretic yet but if you say it's got that Heresy feel then I'll be sure to check it out! have you got any other ambient or dark ambient records you also like a lot? and thank you btw

    2 Mai 23h25 Responder
  • mi33ke89

    some good recommendations benson - ty

    28 Mai 2013 Responder
  • ronniek

    better late than never sir

    11 Mar 2013 Responder
  • mi33ke89

    dat Teamspeak FTP

    22 Fev 2013 Responder
  • Kr4ken

    Oh, fuck yes! Raison d'etre is THE SHIT! I've heard most of his early work on The Collective Archives comp. and it's really trancey and mystical-sounding, the kinda shit to light some Nag Champa & eat some acid to.

    1 Jan 2013 Responder
  • Kr4ken

    K.K. Null is also excellently done Noise, incorporating a lot of bizarre shit thrown in to keep it interesting. Have you heard his collabs with Merzbow? I'm also fond of Genesis P-Orridge's collab with Merzbow.

    1 Jan 2013 Responder
  • Kr4ken

    Yes, I've heard a few of his albums and like them for what they are. "Pulse Demon" is damn good. But I find it too one-dimensional to listen very often. When I want something harsh and noisy, I usually to old SPK, Abruptum, Navicon Torture Technologies, and Neubauten. Early Industrial is still quite musical in a bizarre, avant-garde kinda way. And Black Metal to me is anything but noisy... I listen to it, ironically, for the inherent melodicism buried within the distortion. And its headbangability.

    1 Jan 2013 Responder
  • gbluez

    sup dude

    10 Set 2012 Responder
  • thefullc0llapse

    accept my friend request! -Chris D

    7 Mai 2012 Responder
  • mi33ke89

    Must be a case of great minds thinking alike?

    2 Mai 2012 Responder
  • SidUpadhyay

    I've become more of a passive last.fm user. I mainly just scrobble my tunes and use the events recommender with my calendar (great way of finding shows in town, btw!) How have you been?

    9 Jan 2011 Responder
  • hopeofthefallen

    Haha no dude, he's a definitely a beast

    6 Jan 2011 Responder
  • FuGen

    thanks 100% bro

    14 Out 2010 Responder
  • MiroslavZR

    You're always welcome, buddy!

    28 Set 2010 Responder
  • 9Nails

    Hehe, yeah that clip is hilarious :)

    27 Set 2010 Responder
  • ChibiFan7

    Lol. By the way i see you like In Flames i lot. That is one of my favorite bands to.

    20 Set 2010 Responder
  • ChibiFan7

    And very cool photos!

    20 Set 2010 Responder
  • ChibiFan7

    nice taste in music.

    20 Set 2010 Responder
  • o0nefertem0o

    haha ofcourse! And indeed I am not following it indeed..OK I ADMIT, I follow it a little bit hahaha! =))

    28 Jun 2010 Responder
  • Todas as 239 mensagens