haggard666

Joe, 22, Masculino, AustráliaÚltima visita: Quinta à tarde

151061 execuções desde 8 Jul 2007

35 Faixas preferidas | 27 Posts | 1 Lista | 432 mensagens

  • Adicionar
  • Enviar mensagem
  • Deixar recado

Seu grau de compatibilidade musical com haggard666 é Desconhecido

Crie seu próprio perfil musical

Últimas faixas

Pansy DivisionAnthem 8 horas atrás
Pansy DivisionRock & Roll Queer Bar 8 horas atrás
QuicksandHead To Wall 8 horas atrás
QuicksandFazer 8 horas atrás
Dag NastySafe 8 horas atrás
Dag NastyCircles 8 horas atrás
Dag NastyOne to Two 8 horas atrás
Dag NastyValues Here 8 horas atrás
The Dillinger Escape PlanMilk Lizard 8 horas atrás
The Dillinger Escape PlanBlack Bubblegum Faixa preferida 8 horas atrás
Ver mais

As faixas mais tocadas

1
2
3
4
5
5
7
8
9
9
9
9
13
13
15
15
15
AllShreen
15
15
15
15
15
15
24
24
24
24
24
24
24
24
32
32
32
32
32
32
32
32
40
40
40
40
40
45
45
45
45
45
45

Caixa de mensagens

Deixe um comentário. Faça login na Last.fm ou registre-se.
  • SirDetective

    Lmao

    28 Ago 13h25 Responder
  • SirDetective

    1. Just because it's on my last.fm doesn't mean I like it. 2. Dadrock is horrible. 3.Calm down.

    28 Ago 4h34 Responder
  • SirDetective

    ac/dc is horrible

    26 Ago 0h45 Responder
  • SirDetective

    why do you have ac/dc as your top artist

    26 Ago 0h44 Responder
  • Zanderich

    your picture is fucking great

    23 Ago 0h01 Responder
  • CadenMoran

    WOw helo

    19 Jun 4h46 Responder
  • the_wang

    Good stuff last night bud. A+

    15 Jun 11h57 Responder
  • AussieThrashher

    14.f.cali

    15 Jun 5h14 Responder
  • AussieThrashher

    asl?

    14 Jun 8h13 Responder
  • DailyGrinder

    Nah dude, I went to the Brisbane show last night! It was fucking killer. Jerry A smashed a glass on his face ahahaa.

    16 Mai 5h34 Responder
  • DailyGrinder

    Cheers dude, you psyched to see Poison Idea?

    12 Mai 4h56 Responder
  • the_wang

    For sure. Caught them in Sydney last year and Keish jumped up and did his thing for a few songs, def not to be missed.

    26 Abr 3h08 Responder
  • the_wang

    Too Far Gone is criminally underrated. L'chaim.

    15 Abr 7h17 Responder
  • shes_a_charmer

    Hey Joe, we have each other on Facebook (i've had it deactivated for a bit) I think we added each other when we were younger? Anyway, clowns are great! I moved to melbourne just recently and I stumbled across your record at poison city records and bought it. Thought i'd be one of the many I guess and say congratulations, its amazing. I've only in the last six months taken more interest in punk, but I'm loving it. Any acts in Melbourne I should check out? Oh and my friend CC here knows, Stevie, also? Australia, man.

    24 Mar 8h35 Responder
  • gaahdicksonia

    Your avatar is awesome! haha Cooper and Milo! <3

    14 Jan 17h32 Responder
  • sailor-tattoo

    Dat Very High Compatibility... I was wondering if I knew you from somewhere so I read your bio and nothing really clicked until I read "play guitar in a punk rock band called Clowns." I spazzed out and slapped my desk in excitement, you guys are fucking awesome. Very keen to see you guys again.

    3 Jan 3h21 Responder
  • tvideira

    Ahh sweet Man, how long you guys been going for? Gave that album a listen too, proper sick Punk 'n Roll vibe you lot have got. Yeah i seen 'em twice before, always something special to witness. I haven't actually played (sung) live in three years now, just 'cos of studying and I've been itching to get back on the case, so the wait is almost over. Sure thing Dude, should be at least a few months before anything gets nailed, but I'll let you know. Hope all's well and take it easy!

    6 Dez 2013 Responder
  • tvideira

    Thanks Man. Not a lot is really happening on my side at the moment. Came back to Jersey from my University course which was in Liverpool in the Summer so I haven't been able to go to any decent shows apart from local ones as we never get any "established" acts over here as it's just too small and not enough people are into the type of stuff that I dig. Just been working a crappy job doing bartending/waiting which helps pass the time and allows me to grab smokes for the week and get wrecked on the weekends haha! Been writing for a project that'll start in the new year too. It's looking like it's gonna turn into a kinda post-hardcore/grunge/90's emo kinda vibe which should be sweet as I've only ever sung in local Punk and Hardcore Bands before, so yeah next year will be my creative year haha. I'm planning on flying to the UK in January just before my Birthday to see Defeater and More Than Life which should be sick. How about you? What's happening on your side?

    4 Dez 2013 Responder
  • tvideira

    Sick charts Man, keep it up!

    3 Dez 2013 Responder
  • Owantjaaaa

    your avatar is the best thing I've ever seen

    22 Nov 2013 Responder
  • Todas as 432 mensagens

Sobre mim

Clap your hands everybody, and everybody clap your hands. We're Lambda Lambda Lambda and Omega Mu. We come here on stage tonight to do our show for you. We got a rockin' rhythm and a hi-tech sound that'll make you move your body down to the ground. We got Poindexter on the violin, and Lewis and Gilbert will be joining in. We got Booger Presley on the mean guitar and a rap by little ol' me Lamar. We got Takashi beating on his gong, the boys and the Mu's are clapping along. And just when you thought, ya seen it all, along comes a Lambda four foot tall. So Wormser come on out here on the floor, so we can move our bodies, like never before. Break!

Music is cool. In real life I play guitar in a band called Clowns. I also do vocals in a band called Loser Denial.

Atividade recente

Eventos

Ver mais Adicionar evento

Grupos (40)

Ver mais